Surat dua

1:22 AM Edit This 0 Comments »





Awak tengah cuti yerr??
Mesti sedang seronok-seronk ngn family awak kan?
Saya tak balik la awak cuti nie.
Sedih sgt.
Mungkin ramai yang bertanya saya kenapa tak balik.
Jawapan saya mudah jerr,sebab saya ada sebab yang tertentu.
Saya sedih sangat.
Saya cuba buat yang terbaik untuk semua orang.
Tapi kekadang saya tak mampu awk.
Saya harap awak sihat sentiasa.
Dah tak sabar nak jumpa awk lagie.
Dah tak sabar nak rasa degup jantung saya nie bernafas kencang bila terpandangkan wajah awak.
Walaupun awak tak menyedarinya.
Saya bahagia.
Semoga awak sentiasa sihat.
Kelmarin saya tengok face book makwe awk,awak wish selamat bercuti kat dia yerr??
Wahh,,seronok nyerr kalu saya jadi dia.
Tapi tak perr lah awak.
Saya jer yang mengharap sesuatu yang sudah pasti sampai bila-bila takkan berlaku.
Saya doakan awak bahagia dengan si dia.
Salam sayang selalu daripada saya.

0 comments: